Andmebaasid I (IDU0220) (kevad 2018)

Küsimus

Esiletõstetud
Erki Eessaar
Taotlesin n aasta eest Microsoft Imagine kontot. Nüüd see ei toimi ja ma ei saa uuesti taotlust esitada. Mida teha?

Vastus: Teie taotlus omal ajal rahuldati. Selle kohta tuli koos edasiste juhenditega kiri @ttu.ee kontole (meiliaadress, mille panite kirja tarkvara taotlemise keskkonda registreerimiseks). Võimalik, et see sattus spämmikausta. Te pidite siis konto aktiveerima. Ma täpselt ei tea kui pikk on aktiveerimiseks ettenähtud aeg, aga see on vahemikus rohkem kui 24 tundi ja vähem kui üks kuu. Kui selle aja jooksul konto aktiveerisite, siis on kõik korras ja juurdepääs peaks ka praegu toimima. Üliõpilase liikmelisus kestab kolm aastat. Kui Te ei reageerinud sellele kirjale, siis jäi taotlemine pooleli ja konto suletuks.

Nüüd ongi olukord, et:

  • konto on suletud,
  • tarkvara saamise keskkonnas uut taotlust teha ei saa,
  • taotluste menetlejat pole ilus iga päev selliste probleemidega tülitada.

Seega parima kiire lahendusena näen: https://wiki.ttu.ee/it/et/doc/office

Kui olete kunagi kontot taotlenud, kuid see ei toimi (nt jäi aktiveerimata või on selle tegemisest möödunud üle kolme aasta), siis saatke mulle palun kiri. Edastan reaktiveerimise palve koos järgmise portsu Microsoft Imagine juurdepääsu taotlustega.

Hinda vastust:

Keskmine hinne: Pole veel hinnanguid!