Saan MS Teamsi avamisel teate "Me ei saanud ühendust luua. Logi sisse ja proovime uuesti". Uuesti proovimine ei aita. Mida teha?

Postitas Erki Eessaar, 24.08.2022 12:06
SIIN on tegevusjuhend, mida tasub proovida sellisest veast vabanemiseks.

Credential manager = Mandaadihaldur.

Sulgege Teams. Avage tegumihaldur (Ctrl+Alt+Del) ja kustutage kõik MS Teamsi tegumid.
%appdata%\Microsoft\teams saab kirjutada Windowsi otsingusse ja kataloog avatakse automaatselt.

Peale kataloogi sisu kustutamist ja enne Teamsi uuesti sisselogimist võiks teha arvuti taaskäivituse.

Kas postitus oli kasulik? Hinda seda!

Keskmine hinne: Pole veel hinnanguid!


← Eelmine postitus Saan MS Teamsi avamisel teate "Me ei saanud ühendust luua. Logi sisse ja proovime uuesti". Uuesti proovimine ei aita. Mida teha? Järgmine postitus → Kas andmebaasi disainiprobleemid mõjutavad andmebaasirakenduste loomist ja nende rakenduste toimimist?