Saan MS Teamsi avamisel teate "Me ei saanud ühendust luua. Logi sisse ja proovime uuesti". Uuesti proovimine ei aita. Mida teha?

Postitas Erki Eessaar, 24.08.2022 12:06 (muudeti 31.03.2023 00:38)
SIIN on tegevusjuhend, mida tasub proovida sellisest veast vabanemiseks.

Credential manager = Mandaadihaldur.

Sulgege Teams. Avage tegumihaldur (Ctrl+Alt+Del) ja lõpetage kõik MS Teamsi tegumid.
%appdata%\Microsoft\teams saab kirjutada Windowsi otsingusse ja kataloog avatakse automaatselt.

Peale kataloogi sisu kustutamist ja enne Teamsi uuesti sisselogimist võiks teha arvuti taaskäivituse.

Kas postitus oli kasulik? Hinda seda!

Keskmine hinne: Pole veel hinnanguid!


← Eelmine postitus Milliseid probleeme tekitab andmete liiasus operatiivandmete andmebaasides? Järgmine postitus → Saan MS Teamsi avamisel teate "Me ei saanud ühendust luua. Logi sisse ja proovime uuesti". Uuesti proovimine ei aita. Mida teha?